Pagina's

donderdag 5 december 2013

From Roos With Love

Hoi lezers!

Dit is het eerste bericht van mijn nieuwe blog "From Roos With Love".

Ik ben Roos en verslaafd aan werkelijk alles dat te maken heeft met fashion, beauty, lifestyle en fotografie. 
Voor nu zal dit nog het enige zijn dat ik zal vertellen over mijzelf omdat ik dat graag verspreid doe over meerdere berichten de komende tijd. 

Ik loop al langere tijd rond met het idee om opnieuw een blog te beginnen. Ik heb al meerdere pogingen ondernomen inmiddels maar helaas kwam ik vaak niet verder dan 10 berichten wegens tijdgebrek en gebrek aan inspiratie.

Ik heb vanwege mijn studie ervaring in het schrijven van artikelen maar deed hier helaas vrij weinig nog mee. Zoals zoveel meiden vind ik het erg leuk om blogs te lezen en om hier vervolgens tips, trucs en inspiratie op te doen. Het begon dan ook iedere keer enorm te kriebelen om zelf ook een blog te schrijven met mijn leuke en handige tips en trucs. Regelmatig krijg ik bijvoorbeeld van vriendinnen de vraag waar ik het kledingstuk die ik op dat moment draag, vandaan heb. En hoe egoïstisch zou ik zijn om deze informatie alleen met hen te delen in plaats van met al jullie blog liefhebbers! :) 

Reminder: Ik ben net begonnen dus ik ben nog druk bezig met het aanpassen van de uitstraling van de blog. So please be patient terwijl ik er het beste van probeer te maken. Uiteraard zijn alle tips van harte welkom!

Liefs oftewel: From Roos With Love! 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11387423/?claim=qegbtyzp8c8">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten