Pagina's

vrijdag 6 december 2013

Christmas decorations

Sinterklaas en zijn Pieten zijn het land weer uit wat betekend dat het land in de ban raakt van die andere grijze vent met zijn lange baard. Oftewel: It's almost Christmas Time!!!!

De winkels en huizen worden weer gevuld met allerlei leuke en gezellige lichtjes en kerstspulletjes. Kerstbomen worden weer neergezet en zorgen zoals altijd voor die gezellige sfeer in huis.





Wat dat betreft is het jammer dat "het niet mag" om je kerstboom en bijbehorende spullen het gehele jaar te laten staan. Want wat is er nou gezellig dan al die kaarsjes, lichtjes, spulletjes en natuurlijk de mooie verlicht en versierde boom in de kamer. Ik vind het dan ook altijd jammer als ik in januari alles weer moet inpakken om weer 50 weken lang op zolder te verbergen. Daarom versier ik mijn huis dan ook altijd meteen zodra de Sint vertrokken is om elke dag gezelligheid in huis mee te pakken. 

Helaas is december ook toch wel de duurste maand van het jaar met alle cadeautjes. Hierdoor loop ik het ieder jaar weer op dat ik zelf ook financieel creatief zal moeten zijn met het verzinnen van gezellige decoraties in mijn huis. Afgelopen week ben ik bij de Blokker en Kruidvat wezen shoppen en ik heb daar alvast een gezellige en sfeervolle schaal met kaarsen en kerstballen gekocht.



Als eerste kocht ik 3 verschillende rustieke kaarsen bij de Blokker. Ze zijn alle 3 in een verschillende maat en kleur en hebben een metallic laagje.
De grootste witte kaars kost €1,99.
De middelste zilvere kaars kost €1,49
De kleine bolle roze kaars kost €1,29. 

Hierna ben ik de Kruidvat binnen gelopen. Daar heb ik de decoratieschaal gekocht. De schaal is zwart wit en heeft een barok uitstraling. De schaal kost €1,95.
Bij de Kruidvat heb ik ook de kleine, schattige kerstballetjes gescoord. Ze lagen er in verschillende kleuren en ik heb gekozen voor de witte en de turkoois. Het zijn verpakkingen van 12 schattige mini kerstballetjes die je ook in je kerstboom kan ophangen! Beide verpakkingen kosten €0,97 per stuk.

Thuis heb ik de kaarsen en kerstballen op de schaal gezet en Voila! Zie hier een sfeervolle kerst decoratieschaal!




Ik twijfel er nog over om de kaarsen en kerstballen op een zilvere ronde schaal neer te zetten die ik al in huis heb. Wat vinden jullie van mijn kerstschaal? Laat het me weten!

Heb ik je op ideeën gebracht of zie je iets leuks op de foto's? Ren dan snel naar de dichtstbijzijnde Blokker of Kruidvat en sla je slag!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten