Pagina's

maandag 13 januari 2014

Golden Globes Awards: Red Carpet Dresses

Vannacht zijn in Beverly Hills voor de 71e keer de Golden Globe Awards uitgereikt. Deze awards worden gezien als de maatstaven voor dé filmprijzen: de Oscars. De grote winnaars van deze avond zijn onder andere Jennifer Lawrence, Amy Adams en Leonardo DiCaprio. De lijst van winnaars en winnaressen is nog veel langer maar stiekem zat ik vannacht meer met mijn aandacht bij alle mooie jurken die gedragen werden. Daarom heb ik voor jullie een overzicht gemaakt van alle adembenemende jurken die over de rode loper voorbij kwamen.

De rode loper is altijd één groot geweld van fotografen die de aandacht van de celebrities proberen te trekken. Gelukkig heeft menig celebrity daar inmiddels al genoeg ervaring mee en zetten ze hun arm ontspannen en met gemak in de zij, heup naar de zijkant en het ene voetje voor het andere... Strike and pose!
Emma Watson in Christian Dior Couture
Reese Witherspoon in Calvin Klein
Jennifer Lawrence in Christian Dior Couture
Julia Roberts in Dolce & Gabbana
Mila Kunis in Gucci
Cate Blanchett in Armani Privé
Amy Adams in Valentino
Kate Beckingsale in Zuhair Murad
Emma Roberts in Lanvin
Sofia Vergara in Zac Posen

Er kwamen ook genoeg verliefde stelletjes over de rode loper voorbij die netjes volgens de regels prachtig op elkaar waren afgestemd en samen de rode loper stalen.
Channing Tatum en Jenna Dewan-Tatum in Roberto Cavalli
Naomi Watts en Liev Schreiber in Tom Ford
Matthew McConaughey en Camila Alves in Dolce & Gabbana    

Baby bumps! Wie zegt dat je er niet fantastisch uit kan zien als je zwanger bent? Bekend Hollywood bewees dat je er ook zwanger fantastisch uit kan zien in de meest prachtige jurken.
Kerry Washington in Balenciaga
Olivia Wilde in Gucci 
Drew Barrymore in Monique Lhullier
Elsa Pataky in Paule Ka
Ik vond alle jurken even mooi en ik ben dan ook zeer benieuwd naar de rode loper tijdens de uitreiking van de Oscars binnenkort.
Wie vinden jullie er prachtig uitzien? Wat vonden jullie van alle jurken? Laat het me weten!

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf artikel! Leuk om dat zo te zien! Sofia vind ik persoonlijk het mooist! Leuk blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XXX
    www.ingewm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis Jennifer Lawrence haar lange haar wel!

    BeantwoordenVerwijderen