Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Primark Accessoires Shoplog

Primark, I am loving it! Ik shop er ontzettend graag en kom dan ook na ieder bezoekje weer met volle tassen thuis. Behalve dat ik er graag kleding shop, loop ik ook altijd langs de sieraden en tassen afdeling om mijn slag te slaan. Onlangs ben ik wezen shoppen bij de Primark in Zaandam en kwam ik thuis met een aantal nieuwe sieraden en nieuwe tas. Deze laat ik jullie vandaag via een foto shoplog zien.

Ik zal beginnen met de tas die ik gekocht heb. Mijn tas zit regelmatig weer verbazingwekkend vol met allerlei spullen en troepjes. Helaas heeft mijn vorige tas het daardoor enige tijd geleden begeven dus was het tijd voor een nieuwe tas. Persoonlijk vind ik het prettig om een grote tas te hebben waar mijn collegeblokken en studieboeken knap in passen tegelijkertijd met een flesje water, broodjes en nog wat spulletjes. Oftewel: een grote tas komt dan zeer van pas. Laat de Primark daar nou vaak genoeg keuze in hebben. Ik koos voor de volgende tas. Het is een fijne grote tas met hengsels om de tas aan je elleboog te dragen maar ook zitten er langere en verstelbare hengels bij zodat je de tas ook over je schouder kan dragen. De tas wordt afgesloten met een rits waardoor de spulletjes niet nat zullen worden als het regent en met een zilveren gesp aan de voorkant. Ik heb de tas in de kleur bordeaux rood gekocht. Ik vind dat een erg mooie kleur en ik vond het weer eens wat anders dan een zwarte tas en de kleur matcht perfect bij mijn zwarte leren jasje waardoor ik deze ook de komende zomer kan gebruiken. Deze tas kost €14 euro. 
Behalve de tas heb ik ook sieraden gekocht. Ik heb twee dezelfde setjes oorbellen gekocht waarvan één setje in het wit en één in het rood. Wat ik leuk vind aan deze oorbellen zijn de aparte vorm in combinatie met het gouden accent om de witte en rode steentjes heen. Beide setjes kostte €2 euro.
Zoals ik al vaker heb gezegd ben ik gek van statement sieraden en dus ook statement kettingen. Ik heb twee nieuwe statement kettingen gekocht bij de Primark.
De linker statement ketting heeft brede gouden schakels met daaraan verschillende vrolijke kleuren gevlochten draad en zwarte druppelsteentjes. Ik krijg bij het zien van de ketting meteen een zomers gevoel. Ik heb inmiddels wel gemerkt dat het een wat lastige ketting is door de vorm maar op een goede jeans met leuk basic t-shirt haalt de ketting de outfit meteen op. De ketting kost €6 euro.

Ook heb ik een zilveren statement met spikes. Het is een stoere ketting. De ketting is hoog in de hals te dragen maar ook prima wat lager. Ook deze ketting is leuk om te combineren op een wit t-shirt maar vanwege de zilveren kleur staat de ketting ook leuk op shirts in diverse andere kleuren. De ketting kost €5 euro.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten? Shop je ook graag bij de Primark enh eb je toevallig één van deze artikelen ook al thuis liggen? Laat het me weten!

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Mooie tas en oorbellen!, de zilveren statement ketting heb ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen zeg! Ik vind je tas heel mooi :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie kettingen <3 I am in love!

    BeantwoordenVerwijderen